Urk for broken hearts

Japp, my dear broken heart is even more broken. Min bästa kompis Ida är kär i den-vackraste-på-hela-jorden-killen-som-jag-varit-kär-i-i-hela-mitt-liv, och idag blev dom ihop. Jag fick sms:t när jag stod brevid min kompis och skulle skicka en bild. Jag bröt ihop på några sekunder och sprang därifrån med ett gråtande "måste gå". Jag ringde så fort jag kom hem till Lillie, som inte kunde svara. Då ringde jag till Ida, och vi pratade lite. Under samtalet bröt jag ihop flera gånger, är verkligen jätte deprimerad och avundsjuk på henne. Kärlek är så orättvist. Sen så ringde Lillie och frågade vad det var. Jag samlade mig och berättade, hon förstod precis och tröstade mig. <3 Hon är verkligen underbar och alltid där för mig. <33 Jag var redan innan deprimerad över saker i skolan, som att min bästa vän pratar mer med sin före detta bästa vän än mig..
Det är verkligen skönt att skria av sig ibland..

Kommentarer
Postat av: Lillie

Älskar dig vännen <3

2010-03-24 @ 19:02:04
URL: http://dreamydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0