M som i Massor

Japp. Mycket har hänt på två dagar. Jag har varit med Elsa B två dagar. När vi var i onsdags, och satt på bussen:

Jag och Elsa satte oss ner i ett säte mittemot ett annat säte. Där sätter sig två killar från 6:an, Anton och Christoffer.
"Ska vi ha starköl eller alkoholfri?" börjar Christoffer med fumlig röst.
"Akloholfri för faan." säger Anton med målbrottsbräkig röst. Jag och Elsa höjer lätt på ögonbrynen och ser på varandra. Dom fortsätter prata om någon fest och lägger snabba och konstiga blickar på oss. När vi går av konstaterar vi att dom försökte impa på oss, som är 5:or! LIte wierd.. Vet ni vad jag har fått till mat?? BUritos!!! *Namnam.*
Nu sitter jag och rollspelar med Lillie <3. VI har hittat på smeknamn till varandra, Honey E och Sugarbear. Jag är Sugarbear. :DD Men nu ska jag fortsätta, säger god natt senare, hoppas ni har det bra <3

P.S Jag är väldigt barnslig, jag ÄLSKAR Alvin and the Chipmunks, lyssnar på dom nu <3 D.S

Kommentarer
Postat av: lina sjödin

svar: visst är dom:D

2010-03-27 @ 15:05:54
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0