Känsliga killar varnas

Usch och fu för sega internet.  Mitt internet har segat sig hela veckan.. Men nu är det tillbaka igen! Så väntar jag på att Lillie ska logga in så det blir lite rollspel. :D Nu blev jag på några sekunder skitförbannad också...
VARFÖR SKA ALLA TJEJER HA STORA BRÖST FÖR?! Som tjejerna i 5A, dom ska ha bh när dom är platta som plankor.. Detsamma med tjejer ur min förra klass. Hallå, brösten kommer när dom kommer! Fatta! Bara för att vissa, får bröst tidigt så behöver inte alla ha det.. Sen ska ju dom tjejerna också ha flera storlekar för stor.. Dom flesta har A, när dom inte ens behöver AA... Vääldigt omoget tjejer..
Jaja, god morgon på er andra som läser <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0