Venne

Jag är på ganska mycket bättre humör idag än dom senaste dagarna.. Sen, nu, vill jag tillägga, att om man ska kommentera i min blogg så svarar man inte på mina kommentarer jag gett, utan ger egna. Tack.
Jag ska sticka till Stockholm, Jag ska sticka till Stockholm, Jag ska till Stookholm, och det ska inte du!
Hehe, min nya Sticka till Stockholm sång. Japp. Imönn så ska jag först och bada på Aquanova här uppe i Dalarna, Borlänge, med Rasse, Robin och deras pappa, sen så ska vi sticka hit, kanske fika lite och dom ska få se huset, sen så följer jag med dom ner till Salem! :DDD Längtar så jag nästan spricker!

Kommentarer
Postat av: Lillie

LÄNGTAR!

2010-04-04 @ 11:49:36
URL: http://dreamydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0