Min första dag här i STHML

Japp, det HÄR är min dag:

Morgon: Jag gick upp, innan Erret, som låg och snarkade (En aning), så tog jag hans täcke och hans kudde. Vi lekte länge (Privat lek) och hade väldigt roligt. Men efter ett tag så behövde vi gå upp, Erret's pappa tvingade upp oss för frukosten, som vanligt åt jag inte mycket... Sedan tjatade Erret på sin pappa att sticka, vilket han gjorde efter tag, eftersom han behövde åka til jobbet.

Förmiddag: Jag och Erret satte oss i vardagsrummet och försökte leka en annan lek, vilket inte gick, jättebra... Så vi ringde och frågade om godis, sedan såg vi på film ch åt choklad godis (Jag) & tropiskt godis och choklad (Erret). Vi gick ut och skulle hitta på något att göra, vi givk förbi skolan, och jag fick säga hej till våra gamla föreskoleklass lärare. Sedan gick vi till snurrgungan, vi gungade ganska länge, (Erret landade ALLTID i vattenpölarna, men jag gjorde ALDRIG det) och det var också roligt. Sen gick vi hem igen för att jag behövde gå på besök.

Eftermiddag: Vi gick hem, jag gjorde mitt besök och vi såg lite på TV. Sedan tog vi Thai-maten som vi lämnade kvar igår, och gick hem till Erret's mamma och lånade micro:n, eftersom hans pappa inte har någon.. På vägen hem träffade vi miss C och hennes syster, sedan gick vi hem och slöade lite.. Sedan gick vi till snurrgungan igen (Erret hamnade i vattenplarna, IGEN) och lekte lite. Sedan fick Erret syn på Sebbe. Hans pappa ringde och Erret sa att vi bara skulle säga hej till dom innan vi gick.. Jag fick hjärtklappnig och började skaka. F*n vad han är snygg! Och Erret kommenterade senare att Sebbe hade kollat på mig med en helt annorlunda blick än hans kompis mister Blondin-J. Vi gick därifrån och jag kallsvettades och skakade, helt näppt! Sedan så bet jag på naglarna väldigt länge. Så gick vi ner medan Erret's pappa lagade maten, och jag hjälpte honom med sin blogg. Sedan gick vi upp och åt, nam nam säger jag bara. Vi åt i vardagsrummet och såg på "Äntligen Hemma" och "House" medan. Nu sitter jag och skriver samtidigt som jag ser på TV. Men nu måste jag sluta, ska borsta tänderna och så. Jag kanske missat något? Men då blir det senare.


Errets blogg: http://erret.bogg.se

KJAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0