Blä..

Usch vad jag inte vill till skolan imorgon... Jag vill bara ligga hemma. Är otroligt trött nu känner jag, men vill vara uppe i en timma till i alla fall. Måste fixa fram kläder till morgondagen. Jag drömde om S igen. Det var ju inte världens bästa dröm kan jag ju säga... Men att se hans ansikte var skönt, men efter att man vaknat kommer man bara ihåg lite suddigt av drömmen och ansiktet. DD: Imorgon ska man ha hippieband runt pannan har man och kompisen bestämt. xP Har redan hittat band, men ska leta efter något bättre. För tillfället sitter jag och syr armband m.m av gamla tyger. Har lyckats gjort ett armband.. Och nu känner jag mig astrött på kärlek kan jag ju säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0