Bella

Så, nu ska BELLA skriva ett inlägg:

ja ja ja .... hon tvvinga mig skriva medans hon ått den dära sötizen <333 så kan försöka några mednigar då.
JA.. i dag har jag varit med värdens bäste tella hos henne vi har stödat på hennes rum !! vi har damsugit ja allt kan mean väl säga<33 jag tyckte det vart jätte bra hoppas hon tyckte det vart fin hon ochså S:nu lite om min väm tella..
TÄNKER INAN HON GÖR NOT<33
ELSA ÄR HENES OCH MITT NAMN<33 
LITE FLUMIG<33 
LEVER LIVET ÄVEN FAST DET KOMMER HINDER<33
ALDRIG JAG KOMMEER GLÖMA HENNE


Tella:
Jahopp. Då var det skrivet. Nej, jag har inte rättat henne, och gör inte ni det heller, det är hennes första inlägg någonsin. Men visst var det lite kul att få reda på mitt namn, och hennes då ber hon mig att tillägga. Nu ska hon visst cheka min sms också.. Jaja, ni ska veta hur sköönt det är ed påsklov!!!! Är verkligen trött på allt som hänt. Förresten, jag är verkligen galen. Jag ÄLSKAR ett läppbalsam, bara för att Sebbe brukade be mig att få lukta på det och har hållt i det mer än 50 gånger. Jag är verkligen en stalker, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0